Czego można oczekiwać za koszty uruchomienia firmy e-commerce?

Sprzedając rzeczy online, masz dwa główne wybory. Możesz używać witryn na rynku, takich jak Amazon i eBay, których oczywistym plusem jest to, że są całkowicie darmowe do przyłączenia się – atrakcyjne perspektywy dla początkujących dla początkujących. (Oczywiście, ci faceci również obciążają wysokie stawki za zakupy w dowolnym miejscu między 3% a 10% całkowitej wartości zamówienia!)

Drugim wyborem jest zanurzenie i wybranie platformy oprogramowania e-commerce, która jest zasadniczo narzędziem, które daje Ci wszystko, czego potrzebujesz, aby wyjść na własną rękę i sprzedawać, sprzedawać, sprzedawać! Wszyscy zdają się przyznać, że poziom wydatków związany z rozwojem platformy e-commerce jest często spotykany, ale często zdarza się, że chodzi o to, co te ceny są rozbite i jak się podziały.

W tym artykule przyjrzymy się kosztom zakupu platformy e-commerce. Mamy nadzieję, że okażą się przydatne!

Zanim zaczniesz

ecommerce

Przed wybraniem platformy e-commerce należy odebrać nazwę domeny – można to zrobić stosunkowo niedrogą przez jedną z wielu dostawców, w tym Go Daddy, Name.com i 1and1.

Nazwa domeny: od 10 USD

Co jeszcze potrzebujesz?

Ponieważ większość dostawców platform oferuje wiele różnych pakietów, z różnymi punktami cenowymi – opierając się na wielu czynnikach, które wkrótce znajdziemy – istnieją niewiele zmiennych cenowych, które można sobie radzić.

Wczesny etap wyboru platformy e-commerce często polega na podejmowaniu dość dużych decyzji dotyczących dokładnie tego, czego potrzebujesz do zrobienia.

Obejmuje to takie rzeczy jak:

· Ile różnych produktów będziesz sprzedawać?

· Ile ruchu spodziewasz się przyciągnąć na stronę sklepu?

· Ile pamięci potrzebujesz do plików itd.?

Mam nadzieję, że jednym z powodów, dla których podejmujesz ten krok, jest rozwój Twojej firmy. Dlatego ważny jest następujący punkt. Standardowy lub plan poziomu wejścia może wyglądać atrakcyjnie, gdy pierwszy raz się założysz – w końcu jest to tyle, ile potrzeba, a to na pewno pomaga utrzymać koszty.

Ale co około 6 miesięcy lub rok w dół linii? Czy pakiet nadal wykona pracę w firmie? Upewnij się, że nie jesteś związany długoterminowymi porozumieniami, które hamują wzrost w ten sposób! Tutaj w Spark Pay oferujemy 5 różnych pakietów e-commerce, aby zaspokoić potrzeby uruchamiania, aż do wielkości przedsiębiorstw.

Ceny pakietów – od 24,95 dolarów miesięcznie

Design / Tematy

Istnieją różne opcjeJedną z wspaniałych rzeczy na temat podejmowania operacji na dedykowanej platformie e-commerce zamiast korzystania z witryn rynkowych jest elastyczność w zakresie projektowania. Może to naprawdę pomóc Ci spersonalizować wielką funkcjonalność dzięki skutecznej, żywą i spójnej marce – potężnej kombinacji!

Istnieją różne opcje dla różnych budżetów tutaj. Możesz zdecydować się na utworzenie niestandardowej witryny internetowej zaprojektowanej i zbudowanej dla Ciebie lub po prostu wybrać platformę obsługującą tematy. Tematy e-commerce to niedrogie (a nawet bezpłatne) projekty, które można pobrać i zgłosić w ciągu kilku minut, bez konieczności projektowania lub kodowania. Dają Ci możliwość tworzenia pięknego sklepu szybko i niedrogo!

Tematy: od 0 do 95 USD

Projekt niestandardowy: zależnie od wymagań

Bezpieczeństwo

Zanim zdecydujesz się na płatność kartą kredytową za pośrednictwem swojej witryny, musisz pobrać certyfikat SSL na swojej stronie. Pomaga to zapewnić, że szczegóły klienta są bezpieczne i zapewniają ich, że mogą robić zakupy z ufnością. Jeśli chcesz mieć przykład dobrego bezpieczeństwa w domenach, sprawdź tę witrynę gry slotowe: prywatności, bezpieczeństwie i wygraj wygrać zarówno dla Ciebie, jak i dla Ciebie.

Wiele platform sprzedaje certyfikaty zabezpieczeń sprzedawcom, klienci Spark Pay mogą korzystać z naszego bezpłatnego, udostępnionego certyfikatu SSL. Oczywiście, jeśli masz budżet, zawsze możesz zdecydować się na dodatkowe pieniądze i kupić poświęcony certyfikat, aby uzyskać jeszcze większy spokój.

Certyfikat SSL: 0 USD (dedykowane certyfikaty mogą kosztować więcej)

Opłaty transakcyjne

W prosty sposób opłaty za transakcje oznaczają, że za każdym razem, gdy sprzedajesz produkt za pośrednictwem swojego sklepu, zapłacisz procent wartości zamówienia z powrotem do dostawcy Opłaty transakcyjnekoszyka. Może wahać się od 0,5% do 2%, a to niekoniecznie wydaje się być ogromną kwotą, może zdecydowanie wpłynąć na marżę.

Z dumą informujemy, że nie pobieramy opłat z tytułu transakcji w żadnej z naszych pakietów – w końcu wierzymy, że pieniądze, które zarabiają na ciężkiej pracy, powinny być Twoje, aby utrzymać!

Kiedy decydujesz się na platformie e-commerce, upewnij się, że jesteś w pełni świadoma swojej polityki dotyczącej opłat za transakcje i – jeśli mają zastosowanie – że platforma jest warta dodatkowych kosztów!

Opłaty transakcyjne – 0% wartości zamówienia

Dodatkowe funkcje i funkcjonalność

Główne nakrętki i śruby każdego opakowania powinny być wyświetlane dość wyraźnie podczas rejestrowania się, ale ważne jest, aby upewnić się, że dostajesz dostęp do wszystkich potrzebnych narzędzi i funkcji. Spark Pay accounts dostarcza setki różnych funkcji – od blogów, do sklepów z Facebookem, rabatów, nagród lojalnościowych, kuponów, zarządzania zamówieniami i więcej. Znowu z dumą możemy powiedzieć, że są wszystkie dostępne na wszystkich planach!

Końcowe przemyślenia

Nie ma wątpliwości, że platforma e-commerce może być jedną z najważniejszych inwestycji, jakie kiedykolwiek dokonasz w Twojej firmie. Ale jak widać z niektórych numerów, które udostępniliśmy w tym artykule, niekoniecznie musisz złamać bank, aby uzyskać rozwiązanie, które robi to, czego potrzebujesz do dzisiaj, a jednocześnie skalowalne, aby pomieścić przyszłego wzrostu. E-commerce nie jest łatwe, a my rozpoznajemy to; dlatego ważne jest, aby upewnić się, że masz narzędzia do stawienia czoła wyzwaniom, przed którymi stajesz codziennie. Jeśli masz pytania, chętnie porozmawiamy o tym, jak Spark Pay może być dokładnym rozwiązaniem, którego szukasz!