witryna e-commerce

Bardzo ciekawe fakty e-commerce z ostatnich kilku lat

Jeśli chodzi o całość 2017 roku, pojawiły się zdumiewające fakty i motywy wskazujące na to, jak konsumenci rozwijają się i jak sprzedawcy e-commerce będą musieli dostosować swoje strategie do przodu.

Pośrednictwem aplikacji lojalnościowych

Tylko 40% sprzedawców detalicznych angażuje się w klientów za pośrednictwem aplikacji lojalnościowej. Według Pointsource, konsumenci chcą czuć się uznani i wynagradzani za swoje zakupy. Detaliści, którzy nie ciągle zachęcają i kultywują relacje z klientami tracą wielkie pieniądze. Szczególnie że zakup luksusowych elementów wzrosła czterokrotnie od 2014 roku. Ludzie nie tylko chcą rzeczy. Chcą fajnych rzeczy. A dziś dużo chętniej kupują te rzeczy.

 

Dwóch z pięciu klientów są w porządku z kontaktemz chatbotami

Prawie połowa klientów czuje się wygodnie przy użyciu chatbotów. Jest dużo miejsca dla sprzedawców detalicznych, którzy zainwestują w chatboty, co doprowadzi do łatwiejszego i szybszego pobierania informacji oraz dokończenia transakcji. Miej na uwadze marki, które wykorzystują boty programu Facebook Messenger do interakcji z klientami, a przynajmniej aktualizują je w swoich stanach zamówienia. To jest bardzo pewny sposób na sukces. Jeśli jednak jesteś w branży gier hazardowych, może nie być tak pomocne. W tej dziedzinie często dochodzi do bardziej skomplikowanych pytań od swoich klientów, jak na przykład warunki obrotu a kody promocyjne na zakłady. Tak więc osoba ludzka jest bardziej skłonna do pomocy.

Zakupy online stają się coraz popularniejsze na całym świecie

Sześćdziesiąt procent klientów wybiera opcje zakup „online” i zakup „pick-in-store” za pośrednictwem telefonu komórkowego. Większość odbiorców dokonała tego typu zakupów za pośrednictwem telefonu komórkowego. Sprzedawcy detaliczni, którzy oferują usprawnione porównywanie i wymianę online, w połączeniu z opcjami zakupu, powinny nadal wzrastać w konwersji.

Ludzie wolą używać technologii, nawet jeśli chodzi o stosunki międzyludzkie

Pięćdziesiąt pięć procent konsumentów wolałoby interakcję z technologią w sklepie niż partnerem handlowym. Nowe dane sugerują, że kupujący docenią nieco większą automatyzację, a firmy mogą kierować współpracowników do innych zadań. To wzmacnia rozważania dotyczące rozwiązań technologicznych, takich jak iBeacon, aby zwiększyć doświadczenie w magazynie lub wzmocnić potrzebę posiadania wystarczającej ilości treści dostępnych dla wszystkich oferowanych produktów.

Marketing treści jest ważną częścią e-commerce

Osiemdziesiąt osiem procent kupujących charakteryzuje szczegółową treść produktu jako niezwykle ważną. Witamy w wieku poinformowanego shoppera. Kupujący nie mogą podejmować świadomych decyzji, jeśli nie mają takich danych. Krótka informacja robi więcej szkody niż pomocy.

Opinia jest ważna dla poprawy

Ponad 90% osób kupujących w Amazonie nie kupuje przedmiotu o mniej niż trzech gwiazdach. Konsumenci słuchają się wzajemnie. Oferowanie narzędzia oceny jest prostym sposobem monitorowania postrzegania nabywców i udoskonalania produktów, ale jeśli Amazon jest jakimkolwiek wskaźnikiem, co najmniej trzy gwiazdy to konieczność nawet rozważenia zakupu.

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *