e-commerce

Poprawa współczynników konwersji e-commerce dla początkujących

Zakupy online szybko stają się normą. Jak pokazują niedawne badania, obecnie użytkownicy internetu kupują co najmniej raz w miesiącu. Powodem tego jest łatwość dokonywania zakupu i fakt, że większość sprzedawców online oferuje bezpłatną wysyłkę swoich towarów. Ponieważ coraz więcej osób robi swoją firmę w Internecie, konkurencja pomiędzy witrynami handlu elektronicznego staje się coraz poważniejsza. Mówi się, że kiedy ktoś kiedykolwiek odwiedzi Twoją witrynę poprzez naturalny ruch internetowy (kiedy ludzie korzystają z wyszukiwarki, aby znaleźć to, czego potrzebują), będziesz miał 1% -5% szans na ich konwersję na sprzedaż. Jest to niewielki procent, ale w rzeczywistości to więcej niż można prosić.

Teraz nazwa gry to maksymalizacja konwersji klienta w witrynie. Oto 6 prostych haków klienta, które możesz poprawić, aby poprawić ogólne stawki konwersji e-commerce:

Utwórz atrakcyjne strony produktów dla użytkowników i wyszukiwarki

 

A post shared by @desnewt on

Jeśli chodzi o tworzenie doskonałych stron produktu, musisz wziąć pod uwagę to, co użytkownicy chcą widzieć (obrazy, recenzje, informacje o produkcie, itp.) I jakie wyszukiwarki potrzebują, aby zobaczyć (doskonała szybkość strony, znacząca treść słów itp.). Aby to zrobić skuteczne, należy znać swoją bazę klientów, aby wiedzieć, co znają i w zasadzie wiedzą, co chcą zobaczyć w witrynie.

Dobrym sposobem na początek są grupy wiekowe i aktualne trendy w ich dziedzinie.

Oferuj bezpłatną dostawę lub obniżyć opłaty za dostawę

Nic nie bije, niż dostać coś za darmo. Zaoferowanie darmowych przesyłek związanych z kosztami przesyłania sprawi, że Twoja firma znajdzie się na dobrej pozycji powyżej dowolnego konkurenta. W tym celu musisz przełamać numery, aby sprawdzić, jaki jest najbardziej opłacalny plan, aby uzyskać to w witrynie. Nie zapomnij podkreślić tej funkcji po przybyciu klienta na dowolną stronę w witrynie.

Dedykowane strony z promocjami i sprzedażą

 

A post shared by Rocket Bazaar (@rocketbazaar) on

Każdy lubi otrzymywać rabat za pośrednictwem promosów. Stworzenie stałego promowania dla najlepszych i niższych produktów sprzedaży zwiększy Twoje współczynniki konwersji o 2-10%, co jest oparte na badaniu. Istnieje wiele sposobów na poznanie tej metody. Możesz zdecydować się na wdrożenie bonów rabatowych, które można współpracować z innymi stronami internetowymi.

Można również zdecydować się na natychmiastową ocenę markdowns w swojej witrynie. Innym doskonałym pomysłem wdrażania promocji i rabatów są inne kanały cyfrowe, takie jak Płatne reklamy i Marketing e-mailowy. Mówi się, że ludzie są o 55% bardziej otwarci na wiadomości e-mail, gdy mówi o zniżkach i promocjach. Oznacza to więcej sprzedaży na Twoim końcu.

Przejdź po „Zrzeczenie się koszyka”

Opuszczanie koszyka jest powszechne w systemie handlu elektronicznego. Dzieje się tak, gdy użytkownik szuka wybranego produktu lub produktu, a następnie nie zakończy konwersji, nie sprawdzając i nie dokonując sprzedaży. Możesz złagodzić tzw. „Prawie konwersję” użytkownika, dążąc do nich poprzez wiele metod komunikacji, które masz w Twojej witrynie. Możesz wysłać e-maila do tych klientów o ich opuszczonym koszyku lub o splądrowany sposób prezentacji opuszczonego koszyka po powrocie do witryny. W ten sposób można zmaksymalizować wizyty klientów i pomóc im zakończyć zakupy, sprawdzając opuszczony wóz.

Zapewnienie bezpieczeństwa w całym okresie nabywania klientów

 

A post shared by MotoCMS (@motocms) on

Zapewnienie bezpieczeństwa danych dla Twojego klienta stało się jednym z najważniejszych elementów w prowadzeniu działalności online. Weźmy na przykład kasyn online. Promocje bez depozytu od kasyn są bardzo kuszące i bardzo bezpieczne, aby spróbować swoich gier. Jednak po próbie większość ludzi chce się przekonać, a następnie bezpieczeństwo staje się ich najważniejszym priorytetem po raz kolejny. Jeśli witryna jest w stanie najlepiej radzić sobie z bezpieczeństwem danych, zwiększa to zaufanie kupującego klienta. Najlepszym sposobem na to jest wdrożenie

Bezpiecznej lub zaszyfrowanej nawigacji witryny w całej witrynie, a przede wszystkim za pośrednictwem okien płatności. Upewnij się, że zaznaczasz tę funkcję jako stopkę, a także wyraźnie ją prezentuj poprzez portale płatności. Ponadto posiadanie zabezpieczonej witryny internetowej jest również korzystne dla Twojej wyszukiwarki.

Moc opinii klientów

Poza użytecznym składnikiem stron produktów, opinie klientów pomagają także odwiedzającym. Opinie te służą do kupowania poradników dotyczących funkcji produktu. Klienci, którzy kupili produkt, będą też wiedzieli, czy produkt służy celowi. Dla klienta opinie te służą jako dowód tego, czym jest produkt. Mówi się, że 72% klientów ufa produktowi z pozytywnym przeglądem. To duży statyk do rozważenia. Z perspektywy czasu można również skorzystać z opinii klientów o własnym zużyciu. Udostępnianie ankiet na temat doświadczeń klientów i użyteczności witryny to tylko kilka sposobów na uzyskiwanie użytecznych informacji zwrotnych od klientów. Możesz przekształcić te opinie klientów w znaczące dane, które pomogą Ci poprawić swoją witrynę dla swoich klientów.

Co pamiętasz?

Nazwa gry konwertuje użytkowników tak samo jak Ty. Można to osiągnąć poprzez wiele starań w marketingu i sprzedaży zespołu. Ale jako biznes online możesz sobie z tym radzić dzięki solidnemu planowi biznesowemu i wdrożeniu. Ponadto witryna będzie twarzą w twarz z biznesem i to dobry pomysł, aby rozpocząć ich przed czymkolwiek innym.

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *